Veel Gestelde Vragen

www.sphinxbeautycare.nl veilig om te bezoeken?
Ja absoluut! Beveiliging is altijd de hoogste prioriteit gegeven aan www.sphinxbeautycare.nl en al uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en we wonnen ?? lekken een van uw informatie aan andere derde deel. We zullen ze blijven op een beveiligde server en zal volledig voldoen aan alle van toepassing zijnde wet- en regelgeving met de consument van onze kant. Wij zorgen voor de veiligheid van alle transactiegegevens met behulp van geavanceerde security solution provider. Online winkelen was nog nooit zo veilig en zo eenvoudig geweest. Blijf veilig online bij ons.

Waarom zijn de producten zo goedkoop op www.sphinxbeautycare.nl ?
We krijgen onze goederen rechtstreeks uit kampen van gelicentieerde fabrikanten. Zoals u weet, ze produceren een grote hoeveelheid goederen, waardoor er dus een klein deel van extra volume en kan worden verkocht zonder papieren aan andere dealers. Onze producten maken deel uit van dit. Dit is ook de reden dat ze zo goedkoop zijn. Maar maak je geen zorgen, ze zijn origineel en van zeer goede kwaliteit.

1. Q:

Hoe mijn order te plaatsen?

    A: 1) Ten eerste moet je om te bladeren of te zoeken naar de items die u wilt bestellen. Zoekterm dozen zijn geplaatst op bijna elke pagina van onze winkel.
2) Als u een item dat u interesseert, klikt u op de titel of de naam van het item om de product detail pagina te zien. Hier vindt u meer informatie over het item te vinden.
3) Als u een item wilt bestellen, klikt u op de in de winkelwagen knop aan de rechterkant van het product detail pagina. Gebruik de Shopping knop Doorgaan om verder te zoeken of bladeren te houden totdat uw winkelwagentje bevat alle artikelen die u wilt bestellen. U kunt op elk gewenst moment toegang krijgen tot de inhoud van uw winkelwagentje door te klikken op het pictogram winkelwagentje aan de bovenkant van elke pagina van onze website.
4) Als u klaar bent om een bestelling te plaatsen voor alles in het "winkelwagentje Items, klik op de 'Naar de kassa' knop. En volg de snelle en eenvoudige instructies om uw betaling af bent.
2. Q:

Hoe gebruik ik een coupon?

    A: Na het klikken op het item dat u zoekt, selecteert u de grootte en de hoeveelheid te vullen, en klik op Toevoegen aan winkelwagen. Bekijk de items in uw winkelwagen. Voer coupons of korting codes als u. Wanneer u klaar bent, klik op Doorgaan naar Checkout. Kies je check out methode als gast of geregistreerde klant (geregistreerde klanten kunnen inloggen vanaf de rechterkant pagina). Klik op Doorgaan en u zal worden overgeheveld naar de betaalpagina. Vermeld de bestemming van het product, de wijze van betaling en het factuuradres. Controleer uw bestelling informatie. U kunt uw adres- en betalingsgegevens te bewerken. Selecteer "Process Order" naar de kassa af te ronden. Vergeet niet om de order informatie op een veilige plaats in het geval dat u nodig heeft om uw orderstatus te houden.
3. Q:

Kan ik annuleren of wijzigingen in mijn bestelling nadat deze is ingediend?

    A: Het alleen mogelijk om te annuleren of te wijzigen om uw bestelling voordat we beginnen om het te verzenden. Meestal hebben we verwerken en verzenden van uw bestelling binnen 24 uur. Als u wilt wijzigingen aan te brengen aan uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Als het item dat u wilt annuleren het verzendproces al heeft ingevoerd, kunt u het item terug te keren bij de ontvangst.
4. Q:

Hoe kan ik items naar mijn bestelling die reeds is geplaatst toe te voegen?

    A: Als u wilt items om uw bestelling die reeds is geplaatst toe te voegen, neem dan contact met ons op om de verzending van uw bestelling eerst te stoppen, dan vertel ons de items die u wilt toevoegen. Later zullen we u vertellen hoe u de nieuwe items.?Last zullen wij uw twee bestellingen te verzenden onder één pakket te betalen. Als uw bestelling al is verzonden, zult u niet in staat zijn om items naar het vorige geplaatste bestelling toevoegen.
5. Q:

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

    A: U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen en de toegang tot 'Mijn account' link van de site header. Alle bestellingen onder uw gebruikersnaam geplaatst zijn zichtbaar op het tabblad 'Mijn bestellingen' zijn. Nadat u de betaling af te maken, sturen wij u een e-mail met uw dossiernummer en het volgen van link, en dan kunt u uw bestelling op te sporen op de lijn.
6. Q:

Hoe kan ik opzoeken mijn ordernummer?

    A: Als u niet in staat om uw bestelling te bevestigings e-mail met uw bestelling nummer te vinden, kunt u naar de ?? y Account ?? pagina en klik op ?? y orders ?? om uw bestelling informatie omhoog te trekken. Als u nog steeds niet in staat om uw bestelling te vinden, neem dan contact met ons op en laat ons weten het e-mailadres en de naam die u gebruikt om de bestelling te plaatsen en kunnen we de bestelling nummer voor u te vinden.
7. Q:

Wat gebeurt er als mijn bestelling nooit aangekomen?

    A: Neem contact op met onze klantenservice met uw ordernummer en gebruikersnaam. Aarzel niet om contact met ons op. We zullen onderzoeken in uw bestelling en helpen bij het vinden van uw bestelling. Als het onze fouten, zullen wij uw bestelling opnieuw of geeft u een terugbetaling als u verzoekt.
8. Q:

Wat als ik ben mijn wachtwoorden?

    A: Als u uw wachtwoord vergeten, neem dan gerust contact met ons op? Met uw gebruikersnaam en gebruikers e-mail. We zullen de wachtwoorden te resetten voor u.
9. Q:

Kan ik mijn gebruikersnaam en het e-mailadres wijzigen?

    A: Registreer Mijn account ERSOONSGEGEVENS: U kunt deze stappen om uw gebruikersnaam en e-mailadres wijzigen door uzelf te volgen. Als het niet werkt, neem dan gerust contact op met us'to vragen onze klantenservice om uw gebruikersnaam en e-mailadres wijzigen.
10. Q:

Hoe lang kan ik mijn bestelling verwachten?

    A: Over het algemeen, zullen we 1-2 werkdagen nodig hebben om het verwerken van uw bestelling en regelen de verzending. Uw bestelling wordt op de volgende dag worden verscheept of op de 2e dag na de betaling heeft doorgemaakt. Tijdens de spitsuren, dan kunt u ons in staat 3-4 dagen om uw bestelling te verwerken en het schip uit. Meestal kunt u uw bestelling totaal ontvangt binnen 6-9 werkdagen.
11. Q:

Hoe kan ik mijn pakket online?

    A: Het bijhouden van informatie zal per e-mail worden verzonden zodra de punten zijn verscheept. U kunt uw bestelling op te sporen met tracking nummer en link in de e-mail.
12. Q:

Waarom kan ik mijn tracking-nummer niet werkt?

    A: In de meeste gevallen betekent dit dat uw bestelling is net verscheept. Tracking nummers kunnen maximaal 72 uur worden bijgewerkt. Kom in 48 uur en de informatie die moet worden bijgewerkt. Als er nog steeds geen update-informatie in 48 uur, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
13. Q:

Is er een promotie-activiteit?

    A: We hebben een verscheidenheid aan promotie activiteiten die u kunt genieten van regelmatige speciale aanbiedingen. Registreer hier om onze e-mail lijst op de hoogte blijven.
Terug